Veelgestelde vragen

Heeft u vragen over onze producten, website of service? Wij hebben de meest gestelde vragen en antwoorden voor u op een rij gezet. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe neem ik contact op met CarryCare?
Met vragen kunt u bellen met CarryCare 0341-750548 op werkdagen van 09.00 t/m 17.00 uur. Het is ook mogelijk om CarryCare te mailen via het contactformulier.

Heeft CarryCare een eigen winkel/showroom?

Jazeker, het is mogelijk om op afspraak kleding te passen en te bekijken op ons bezoekadres. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik een afspraak maken met CarryCare om bij mij op bezoek te komen?

Ja, dat is zeker mogelijk. Neem hiervoor contact op met CarryCare.*
*Voor een bezoek aan huis wordt €75,- in rekening gebracht .

Hoe bestel ik?

Het bestellen gaat via de CarryCare website.
Op de productpagina's vindt u de bestelformulieren waarin alle mogelijkheden per product worden weergegeven.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed ontvangen is?

Na het invullen van het bestelformulier ontvangt u direct online een bevestiging van de bestelling.*
* Controleer alstublieft altijd de bestel-bevestiging.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Nee, dat is in de meeste gevallen niet mogelijk. Het betreft speciaal op maat gemaakte artikelen!*
*Voor vragen kunt u contact opnemen met CarryCare.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, dat is alleen mogelijk wanneer het bestelde artikel niet door CarryCare in productie is genomen. Neem daarom z.s.m. telefonisch contact op met CarryCare. 0341-750548

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voorraad artikelen kunnen binnen enkele dagen geleverd worden.

Artikelen die niet op voorraad zijn, worden binnen 2 weken geleverd.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Uw bestelling wordt in een kartonnen doos verstuurd met PostNL.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

U betaalt geen verzendkosten voor leveringen binnen Nederland.*
*Er worden wel verzendkosten in rekening gebracht voor bestellingen naar België of Duitsland. Heeft u hier vragen over, neem dan contact op met CarryCare.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Op het bestelformulier kunt u een factuuradres en afleveradres invullen.

Wanneer betaal ik voor de bestelling?

U betaalt het gehele factuurbedrag direct na ontvangst van het artikel. Vergeet hierbij niet het factuurnummer te vermelden.

Op welke manier kan ik betalen bij CarryCare?

Per bank, op de traditionele manier:

Iban nr.: NL45ABNA0417071426
Bic nr.: ABNANL2A (betaling vanuit het buitenland)

Vergeet bij het overschrijven niet het factuurnummer te vermelden!

Waar vind ik de wasvoorschriften van het artikel?

Bekijk hiervoor de CarryCare wasvoorschriften per artikel bij de product informatie.

Kan ik vooraf kleurstalen ontvangen?

Ja, dat kan. Vul dit formulier in en u ontvangt de kleurstalen zo spoedig mogelijk.

 

CarryCare SERVICE 

Onze bankgegevens:

Iban nr.: NL45ABNA0417071426
Bic nr.: ABNANL2A (betaling vanuit het buitenland)
Vergeet niet het factuurnummer te vermelden!

Kan ik een OpZicht zending bij CarryCare aanvragen?

Ja dat kan.

Neem contact op met CarryCare 0341-750548 en informeer naar de mogelijkheden.*
*Hieraan zijn kosten verbonden.

Ik wil mijn CarryCare kledingstuk laten veranderen of aanpassen, kan dat?

Ja, natuurlijk kan dat.
Neem contact op met CarryCare (Verstel/Herstel) 0341-750548.

Er zit een fout of mankement in mijn bestelde artikel, wat nu?

Neem direct telefonisch contact op met CarryCare 0341-750548.
Wij nemen uw klacht serieus en zoeken direct naar een goede en passende oplossing.

Adres retourzending:

CarryCare
Horsterweg 31
3851 PH Ermelo

Moet ik betalen voor een retourzending?

U hoeft niet te betalen voor een retourzending wanneer het een fout van CarryCare betreft.

Voor gedetailleerde informatie en voorwaarden verwijzen wij u graag naar de algemene voorwaarden.