Veelgestelde vragen

Heeft u vragen over onze producten, website of service? Wij hebben de meest gestelde vragen en antwoorden voor u op een rij gezet. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Met vragen over CarryCare producten kunt u mailen via contact of info@carrycare.nl

Ook kunt u ons bellen:
0341-750548
06-33620733

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur.

Ja, wij hebben een bezoekadres waar het mogelijk is om onze kleding te bekijken en passen. Omdat wij ook veel op locatie werken, is voor een bezoek aan onze showroom een afspraak vereist. Neem contact op om een afspraak te maken.

Bezoekadres:
Middelerf 14
3851 SP Ermelo

Ruilen is in sommige gevallen mogelijk. Ruilen kan uitsluitend na telefonisch contact, binnen twee dagen na ontvangst van het artikel. Bijna al onze artikelen worden op bestelling gemaakt, dat houdt in dat wij deze niet eenvoudig kunnen doorverkopen. Houdt u er rekening mee dat de extra verzendkosten voor uw rekening zijn.

Al onze artikelen worden binnen 2 weken geleverd. Bij speciaal op maat gemaakte artikelen kan de levertijd iets langer zijn. Dit wordt van te voren door ons kenbaar gemaakt.

U kunt bij ons veilig en online afrekenen via iDeal. Ook achteraf, per factuur, betalen is mogelijk. Maak uw keuze tijdens het bestelproces.

Ja, dat kan. Vul dit formulier » in en u ontvangt de kleurstalen zo spoedig mogelijk.

Ja, dit is mogelijk.  U ontvangt de factuur van uw bestelling per e-mail.

Onze bankgegevens:
Iban nr.: NL45ABNA0417071426
Bic nr.: ABNANL2A (betaling vanuit het buitenland)
Vergeet niet het factuurnummer te vermelden!