Veelgestelde vragen

Heeft u vragen over onze producten, website of service? Wij hebben de meest gestelde vragen en antwoorden voor u op een rij gezet. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe neem ik contact op met CarryCare?
Met vragen kunt u bellen met CarryCare +31 633 620 733 op werkdagen van 10.00 t/m 16.00 uur. Het is ook mogelijk om CarryCare te mailen via het contactformulier.

Heeft CarryCare een eigen winkel/showroom?

Jazeker, het is mogelijk om op afspraak kleding te passen en te bekijken op ons bezoekadres. Neem hiervoor contact op met CarryCare. +31 633 620 733

Is het mogelijk met CarryCare een thuisconsult te plannen?

Neem hiervoor telefonisch contact op met CarryCare. +31 633 620 733
*Voor een bezoek aan huis wordt € 75,- in rekening gebracht.

Hoe bestel ik artikelen bij CarryCare?

Het bestellen gaat via de CarryCare website.
Op de productpagina's vindt u de bestelformulieren waarin alle mogelijkheden en prijzen per product worden weergegeven.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed ontvangen is?

Na het invullen van het bestelformulier ontvangt u online een bevestiging van de bestelling via het opgegeven email adres. *Controleer deze bevestiging goed!

Kan een bestelling worden geruild of terug gestuurd?

Nee, dat is in de meeste gevallen niet mogelijk.

Het betreft immers een speciaal op maat gemaakte artikel(en)!
Voor vragen kunt u contact opnemen met CarryCare. +31 633 620 733

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, dat is alleen mogelijk wanneer het bestelde artikel nog niet door CarryCare in productie is genomen. Neem daarom z.s.m. telefonisch contact met ons op.  +31-633 620 733

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voorraad artikelen kunnen binnen enkele dagen worden geleverd.

Artikelen (speciaal op maat gemaakt) hebben een doorlooptijd van ca. 3 weken.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Uw bestelling wordt in een kartonnen doos met PostNL verstuurd.

Worden er verzendkosten in rekening gebracht?

U betaalt geen verzendkosten voor leveringen binnen Nederland.*
*Voor verzendingen naar België en Duitsland wordt een bedrag van € 9,95 in rekening gebracht. 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Op het bestelformulier kunt u een factuuradres en afleveradres invullen.

Wanneer verwacht CarryCare de betaling van het geleverde artikel(en)?

U betaalt het gehele factuurbedrag liefst direct na ontvangst, of ten laatste binnen 2-weken na factuurdatum. 

Op welke manier kan ik betalen bij CarryCare?

Per bank:  Iban nr.: NL45ABNA0417071426    t.n.v.  J.J.M. van Dooren
Bic nr.: ABNANL2A (betaling vanuit het buitenland)

Vergeet het factuurnummer  niet te vermelden.

Waar vind ik de wasvoorschriften van het artikel?

Bekijk hiervoor de CarryCare wasvoorschriften per artikel bij de product informatie.

Kan ik vooraf kleurstalen ontvangen?

Ja, dat kan. Vul dit formulier in en dan worden de stof/kleurstalen z.s.m, kosteloos naar u verzonden.

 

CarryCare SERVICE 

Onze bankgegevens:

Iban nr.: NL45ABNA0417071426  tnv J.J.M. van Dooren
Bic nr.: ABNANL2A (betaling vanuit het buitenland)

Vergeet het factuurnummer  niet te vermelden.

Kan ik een OpZicht zending bij CarryCare aanvragen?

Ja dat kan. *Voor een Op-Zicht zending wordt € 35,- in rekening gebracht .

Neem hiervoor contact op met CarryCare. +31 633 620 733

Ik wil mijn CarryCare kledingstuk laten veranderen of aanpassen, kan dat?

Ja, natuurlijk kan dat.
Neem hiervoor contact op met CarryCare (Verstel/Herstel) +31 633 620 733

Er zit een fout of mankement in mijn bestelde artikel, wat nu?

Neem direct telefonisch contact met ons op. CarryCare +31 633 620 733
Wij nemen uw klacht serieus en zoeken direct naar een goede en passende oplossing.

Adres retourzending:

CarryCare Rolstoelkleding
Horsterweg 31
3851 PH Ermelo

Moet ik betalen voor een retourzending?

Wanneer het een fout van CarryCare betreft hoeft u geen retour-kosten te betalen.

Belt u ons even om hierover e.e.a. af te spreken. CarryCare +31 633 620 733

Voor gedetailleerde informatie en voorwaarden verwijzen wij u graag naar de algemene voorwaarden.